Poverenje kupaca

O Peximu

Kompanija Pexim je porodična firma osnovana pre više od 30 godina. 

Ponosni smo što smo našim zalaganjem i zalaganjem naših zaposlenih uspeli da od male porodične firme napravimo kompaniju koja je jedan od lidera ove vrste proizvodnje, tako da smo spremni da odgovorimo na svaku vrstu poslovnog izazova od strane izuzetno zahtevnog tržišta. 

Radi ispunjenja potreba naših kupaca, koje se sa godinama menjaju i usložnjavaju paralelno sa razvojem tehnologije i društva, uvodili smo inovacije i unapređivali kadrove i opremu. Sada možemo da ponudimo više od 1.000 različitih proizvoda koji nas svojim kvalitetom svrstavaju u vrh liste domaćih proizvođača plastike. 

Naše opredeljenje je da nastavimo sa ulaganjima u znanje i opremu, razvojem i edukacijom naših zaposlenih, da pronađemo još bolja poslovna rešenja, napravimo još kvalitetnije proizvode, a sve sa jednom idejom - da opravdamo poverenje naših kupaca.

Ciljevi kompanije

Ciljevi kompanije Pexim određeni su standardima i propisima koji su postavljeni od strane menadžmenta kompanije:

Misija i vizija

Vizija je usmerena na ostvarivanje liderske pozicije na tržištu kroz predviđanje i kreiranje potreba na tržištu, kontinuirani rast i uspostavljanje visokih standarda poslovanja.  

Misija koju smo sebi zacrtali je da ispunimo očekivanja kupaca kroz širok asortiman proizvoda visokog kvaliteta uz minimalne rokove isporuke i kontinuirano investiranje u nove proizvodne tehnologije i u edukaciju naših kadrova. Uvažavanje interesa naših zaposlenih i saradnika kao i zajednice u kojoj obavljamo svoju osnovnu delatnost smatramo neizostavnom karikom našeg poslovanja.

Politika kvaliteta

Osnovna politika kvaliteta naše kompanije je posvećenost svih zaposlenih ispunjavanju zahteva kupaca i prevazilaženju njihovih očekivanja. 

Naš cilj je da sve proizvode i usluge isporučujemo na najvišem nivou kvaliteta na vreme i u traženoj količini, istovremeno osiguravajući bezbednost prilokom ugradje i eksploatacijenaših proizvoda, sprečavanjem negativnih uticaja koji mogu da ugroze bezbednost potrošača, funkcionalni integritet i delotvornost finalnog proizvoda; 

Podižemo nivo zadovoljstva, znanja i svesti zaposlenih u cilju održanja i poboljšanja kvaliteta naših usluga i proizvoda proizvoda i kontinuiranog, ličnog razvoja; 

Ostvarujemo partnerske odnose međusobnog poverenja i poštovanja sa našim kupcima, dobavljačima i društvom; 

Kontinuirano poboljšavamo kvalitet proizvoda, procesa i sistema u našim proizvodima i procesima, delujući kao lider u regionu, prepoznatljiv po kvalitetu i dizajnu.

Društvena odgovornost

Društveno odgovorno poslovanje deo je naše svakodnevne prakse, ali i dugoročne strategije. Poštovanje socijalne jednakosti, briga o zaštiti životne sredine, zdrav i konstruktivan dijalog, kao i poštovanje prava zaposlenih, bezbedan i zdrav rad, održavanje morala i etike, razvijanje produktivnosti i partnerskih odnosa, briga o lokalnoj zajednici, transparentan i etički odnos sa medijima i drugim zainteresovanim stranama, čine samo deo aktivnosti za dalji razvoj i modernizaciju društva u kojem poslujemo, donošenjem odluka koje doprinose poboljšanju kvaliteta života, standarda zaposlenih i blagostanja u celini. Poštujemo ljudska prava i međunarodna pravila ponašanja. Razvili smo značajnu i konstruktivnu saradnju sa kupcima, dobavljačima, lokalnom samoupravom, komorama, nevladinim organizacijama, medijima, lokalnim institucijama, organizacijama i udruženjima. Želimo da budemo dobar komšija i aktivno smo angažovani na stvaranju boljih uslova kako u preduzeću tako i u lokalnoj zajednici u kojoj poslujemo.